reklama

Vianočné pohľadnice a trocha fantázie

Klop, klop..............................pomaly otvoríme dvere vianočnej pohode. Viem, je už trošku neskoro na výrobu pohľadníc, ale Vianoce tu budú aj o rok?  Ja som ešte nestihla poslať ani jednu. Inšpirujte sa. Všetkým prajem šťastné a veselé Vianoce. Pohodu doma i v práci a v Novom roku 2008 vždy len úsmev na tvári a život hneď naberie krajší rozmer.

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Lucia Tansele

Lucia Tansele

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len jedna z miliónov, ale som to ja, s vlastným pohľadom na svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu