reklama

Nekonečné Koľko

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Koľko spomienok preletelo mi hlavou

 a.....................nezabilo ma.

Koľko slov ostalo nevypovedaných

 a......................zabudlo sa.

Koľko krvi prelialo sa pre život

 a.......................nežije sa.

Koľko vody pretieklo

 a.......................nezmyli sme hriech dedičný.

Koľko času sme strávili spolu

 a.......................už nie sme.

Koľko otázok sa zrodilo

 a......................nepýtam sa

 a......................nedostávam odpoveď.

Koľkokrát sa ešte môžem opýtať Koľko

 a.......................budem na začiatku

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 a.......................stále nedostanem

 odpoveď.

Lucia Tansele

Lucia Tansele

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len jedna z miliónov, ale som to ja, s vlastným pohľadom na svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu