reklama

Keď som bola........budem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Letmý pohľad na pozemskú krásu

 púštnej zeme

odvádza ma k Tebe, k Vám.......

Nad hlavami svieti nám

 rovnaké slnko,

a predsa dýchame iný vzduch.

Zabúdam vnímať prítomnosť

 minulého času,

snažím sa pochopiť budúcnosť

 prítomného času

a žiť plynule, bez zachádzok

 do minulosti.

Smútok mi zatvára oči

 a otvára dušu

 srdce

 myseľ ..............

Splývam so svetom,

 ktorý ma ničí

 ubíja ...........

robí neviditeľnou pred láskou,

 láskou bez minulosti

 budúcnosti.

Som sama,

 sama a neuveriteľne SLOBODNÁ! 

Lucia Tansele

Lucia Tansele

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som len jedna z miliónov, ale som to ja, s vlastným pohľadom na svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu